Hae tästä blogista

Tietoja minusta

Oma kuva
Elämäniloa ja maailmantuskaa. Valosta varjoon - ja takaisin. Tervetuloa matkalle mukaan!

lauantai 19. tammikuuta 2013

Haaste

Pilvi haastoi lukijansa, joten vastaan samantien noihin 11 kysymykseen minusta. Pitää sitten jossain vaiheessa keksiä lisää kysymyksiä ja haastaa muita.
11 asiaa minusta
1. En juuri koskaan katsele telkkaria ja olen näinollen pihalla useimmista tv-ohjelmista.
2. Olen intohimoinen dekkareiden lukija, tykkään varsinkin kotimaisista. Reijo Mäen Vares on ehdoton suosikkini.
3. Olen erittäin iltauninen, enkä juuri koskaan valvo kymmentä pitempään. Aamut ovakin minulle parasta aikaa.
4. Olen herkkä ja itken helposti, esim. kaunis musiikki kirvoittaa helposti kyyneleitä.
5. En juuri koskaan sauno kotona, mökillä sensijaan joka ilta.
6. Olen aika pedantti ja inhoan epäsiisteyttä.
7. Inhoan myös myöhästelyä, joskin itse myöhästyn usein kymmenisen minuuttia töistä, vaikka herään ajoissa. Onneksi on liukuva työaika.
8. Puolitoista vuotta sitten en osannut neuloa sukkaan kantapäätä.
9. Nuorempana olin intohimoinen ompelija, ja ompelin jopa toppahaalarit pojille. Nykyään teen lähinnä jotain vaatteiden korjailua ompelukoneella.
10. En välitä pastaruoista, perunaa sen olla pitää.
11. Vaikka olen järjestyksen ihminen, kaappini ovat jatkuvasti sekaisin.
_________________
Haastajan kysymykset:
1. Lempi vuodenaika ? -Kesä, siihen liittyy niin monia mukavia asioita kuten mökkeily, asuntovaunuilu ja tietysti kesäloma!
2. Lemppari biisi/-t ? -Vaihtelee, tällä hetkellä taitaa olla Lana Del Reyn Summertime sadness, on ollut meillä zumbassa jäähdyttelybiisinä ja on aivan ihana!
3. Tärkein ihminen ? -Lapset ja perhe, sisältää myös uusperheen ja lasten kumppanit. Ja tietysti pikkuprinsessat. Ystäviä unohtamatta.
4. Ihminen/ihmiset ketä ihailet ? Mieheni ja lapseni. Kaikki loistavia ihmisiä. Erityistunnustus vanhemmalle pojalleni, joka on jaksanut sitkeästi yrittää kohti tavoitettaan. Kaikille se oma oksa taitaa sitten lopulta löytyä.
5. T-paita vai toppi ? -T-paita, helteellä toki toppi.
6. Suorat vai kiharat hiukset ? - Olen saanut  syntymälahjana kiharat, joten miksi taistella vastaan? Suoristusrautakin on kyllä kovassa käytössä.
7. Elokuva vai kirja ? -Kyllä kirja vie voiton kotioloissa. Elokuvat katson mieluiten elokuvateatterissa.
8. Toiveammatti ? -Taidan olla toiveammatissani. Joskus toivon, että olisin opiskellut enemmän ja olisi näin ollen enemmän mahdollisuuksia edetä urallaan.
9. Jos saisit 1000 euroa, mihin kuluttaisit ne ? -Matkustaisin johonkin, missä en ole ennen käynyt. Ja ostaisin kivan matkapuvuston mukaan, jos rahat riittäis.
10. Maat missä haluat käydä ? - Kenia ja Tansania
11. Paljon kavereita vai muutama ystävä ? Muutama ystävä. Tai ehkä molempi parempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa, kiitos siitä!